Контекстна реклама - один із сучасних і актуальних інструментів залучення уваги споживачів, який активно використовується багатьма компаніями, що орієнтуються в сучасних тенденціях. Однак найчастіше, в гонитві за економією, керівництву компанії доводиться вибирати: вести кампанію контекстної реклами самостійно або звернутися до агентства?
За допомогою даних систем аналітики можна оцінювати ефективність рекламної кампанії: відстежувати інтереси кожного користувача і його поведінки на сайті, удосконалюючи рекламну кампанію. Також, ведение контекстной рекламы от SeoSolution дозволяє проаналізувати споживчий попит, визначити слабкі і сильні комерційні сторони web-сайту.
Контекстна реклама в Google AdWords і Яндекс Директ дозволяє в короткі терміни збільшити трафік цільових відвідувачів, що в кінцевому підсумку дозволяє підвищити обсяг продажів з сайту на 15-40%. Безсумнівна перевага PPC - гнучка система оплати за моделлю Cost Per Click (CPC). Рекламодавці оплачують не вартість показів за часом розміщення оголошення, а платять виключно за перехід (клік по рекламному оголошенню).
Контекстна реклама в Google AdWords і Яндекс Директ дозволяє в короткі терміни збільшити трафік цільових відвідувачів, що в кінцевому підсумку дозволяє підвищити обсяг продажів з сайту на 15-40%. Безсумнівна перевага PPC - гнучка система оплати за моделлю Cost Per Click (CPC). Рекламодавці оплачують не вартість показів за часом розміщення оголошення, а платять виключно за перехід (клік по рекламному оголошенню).
Що ж нам пропонує SeoSolution?
- широке охоплення аудиторії. Безліч щоденних користувачів мережі інтернет, які шукають вирішення своїх проблем або просто цікаву інформацію можуть перейти на Ваш сайт і стати постійними клієнтами.
- висока швидкість отримання перших результатів. Підключення послуги і перші цільові переходи відбуваються відразу ж після поповнення балансу системи контекстної реклами.
- максимально ефективна робота з цільовою аудиторією. Можливість вказати географічне положення, стать, вік та інші категорії інтересів користувачів дозволяє максимально точно визначити цільову аудиторію, якій будуть показуватися рекламні оголошення.
Реклама за допомогою інструменту Google AdWords дає максимально швидкий ефект зростання трафіку протягом короткого проміжку часу. У свою чергу Яндекс Директ практично не відрізняється за функціоналом і ефективності використання від відповідного сервісу Google.
Основна різниця використання цих сервісів лише в тому, що робота з Яндекс Директ більш ефективна при пошуковому просуванні сайтів, продажі яких орієнтовані на російський ринок. Не дивлячись на те, що AdWords є найпопулярнішим в світі сервісом контекстної реклами, на ринку інтернет-реклами Росії все ж домінує Директ.
Основна різниця використання цих сервісів лише в тому, що робота з Яндекс Директ більш ефективна при пошуковому просуванні сайтів, продажі яких орієнтовані на російський ринок. Не дивлячись на те, що AdWords є найпопулярнішим в світі сервісом контекстної реклами, на ринку інтернет-реклами Росії все ж домінує Директ.
Тому якщо ви бажаєте збільшити кількість продаж, чи розрекламувати власний бізнес, ласкаво просимо https://seosolution.ua/advertising/contextadvertising.html , спеціалісти своєї справи допоможуть вам в досягненні всіх цілей.
0 коментарі:
Дописати коментар