Отже 31 грудня 2017 стався збій у роботі серверів вайбера, зявилися помилки:
- Немає статусу в мережі,
- Видалились усі повідомлення.
- Не надсилаються смс.
- Повідомлення не доходять до отримувача,
- Не працюють дзвінки..
Не хвилюйтесь, вайбер уже працює над вирішенням цих проблем, ми слідкуємо за їхніми новинами, і як тільки буде рішення ми тут його напишемо,
Update 17.51 - "статус в мережі" працює, але у багатьох користувачів злетіла активація і код не приходить, чекаємо рішення
Update 17.51 - "статус в мережі" працює, але у багатьох користувачів злетіла активація і код не приходить, чекаємо рішення
Update 20.00- " більшість проблем виправлено, але не в усіх користувачів
\
Update 02.01.2018 10.00- " більшість проблем виправлено, але не в усіх користувачів
Якщо не працює активація, пишуть що ще не виправили помилку
Update 02.01.2018 12.30- Viber і дальше працює над проблемами.. термінів усунення не надають
Особисто задали питання про активацію номера, чекаємо відповіді..
Update 03.01.2018 20.21 Вайбер заявив що майже всі проблеми вирішено, завтра після 12.00 повинно усе працювати, якщо номер не активується потрібно писати в службу підтримки
Update 04.01.2018 В кого продовжуються проблеми пишемо в службу підтрими, вказуємо номер, модель телефону, і усе що важливо, відповідають за 5 хв,
https://support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new
https://support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new
пишіть в коментарях, які ще є проблеми, і можливо в когось уже усе працює
Також можете ознайомитись з детальними статтями по проблемах Вабер
➤Стаття: Не працює Viber і видає помилку
➤Стаття: Не працює мікрофон у Viber
➤Стаття: Не правильний пароль активації
➤Стаття: Не працює Viber і видає помилку
➤Стаття: Не працює мікрофон у Viber
➤Стаття: Не правильний пароль активації
Не працює вайбер,з'явилося вікно, що потрібно активувати вайбер, але не надходить смс з кодом активації.
ВідповістиВидалитиЗараз перебої з роботою тому код може не прийти, але якщо ви вітали багато людей, то можливо отримали бан, в такому разі пишіть в супорт
Видалитипосилання є в цій статті
http://www.abtels.com.ua/2017/02/viber-nepravylnyj-parol.html
Дякую! Вітала до 7-8 людей, не більше.
ВідповістиВидалити7-8 людей це не багато) тому не потрібно хвилюватись, сервера вайбера не витримала навантаження, тому існують проблеми. Можливо вже завтра усе виправиться.
ВидалитиХороших свят!
Після раптового запиту на активацію аккаунту і отримання все ж таки коду за 10 спроби - зникли всі діалоги (((( Вони будуть відновлені?
ВідповістиВидалитиviber повідомив що бази даних в порядку, тому повинні відновити
ВидалитиДякую!
ВидалитиНеможливо подзвонити на вайбер.Пише помилка виклику,можливо абонент не в мережі.
ВидалитиПовідомлення не надходять і не отримуються, відмітка "статус" не працює.
ВідповістиВидалитивсі проблеми ще не вирішили, Вайбер працює над цим
ВидалитиДоброго вечора,вайбер несподівано запросив код на активацію,але смс не прийшла,запит на зворотний дзвінок було відхилено.видалила програму,знову закачала,намагалася встановити,знову та ж проблема,смс із кодом немає,зворотного дзвінка теж,намагалася писати запит на офіційному сайті-його теж було відхилено,що робити????
ВідповістиВидалитиПрийдеться зачекати, мабуть мають забагато зверненнь,
ВидалитиА смс, чекаємо вирішення від супорту вайбера,
Скоріш за все скажуть зачекати до завтра коли все буде в нормі..
Якщо не відправляли багато повідомлень, то проблем не буде, зараз сервера завантажені тому смс не прийде, сподіваємося завтра усе буде в нормі, слідкуйте за новинами, як тільки будуть новини я напишу
ВидалитиВайбер не працює, код активації не надходить.
ВідповістиВидалитиПідкажіть, будь ласка, чи потрібно час від часу робити запит, чи вайбер сам активується після вирішення проблем з сервером?
Доброго вечора, сам вайбер на жаль не активується, потрібно самому, але після 4 невдалих спроб активації номер блокується на 24 години, тому не робіть багато спроб, краще зачекайте позитивної новини..
ВидалитиНе работает статус в сети,не видно собеседник когда был в последний раз
ВідповістиВидалитище тривають технічні роботи, у більшості користувачів такі проблеми, усе обіцяють виправити
ВидалитиВайбер так і не працює,код активації не приходить,при тому,що на інший номер надходить,а на мій ні,в техпідтримку запит неможливо написати,що робити?????
ВідповістиВидалитиНе хвилюйтесь, вони ще не усе виправили, на рахунок смс, то можливо номер, який не можете активувати знаходиться на іншому сервері(який не працює), в кінці цієї статті залишу скритшот такого питання у супорт вайбера і їхню відповідь
ВидалитиВайбер досі не видає статус коли був в мережі і взагалі чи є у ній.
ВідповістиВидалития б сказав дочекатись терміну який вказав вайбер, завтра 12.00, а тоді в разі проблем писати в їхню службу підтримки
ВидалитиТам ніхто не відповідає,і далі не видно статусу контакта
ВідповістиВидалитиТеж написав лист, чекаю відповіді..
Видалитиповідомлю результат
відповіли що потрібно вимкнути опцію, і через 24 знову ввімкнути, тоді усе запрацює
ВидалитиВідкрийте Viber> "Ще"
Виберіть "Налаштування"
Виберіть "Конфіденційність"
Вимкніть опцію "У мережі"
У вас вайбер після цього вимкнення мережі став показувати статус контактів?а то відповіді у тех.підтримці не дочекалася
ВидалитиВони сказали що може допомогти, але не всім,
Видалитимою проблему вони вирішили самі, я звернувся в супорт, і через 5 хв відповіли що перевіряють, через 10 хв вже усе працювало..
Дякую за пораду але не допомогло і мої звернення у тез.підтримку без результату,двоє контактів не видає статус(таке враження що вони його вимкнули і не змінюють,бо при відправці повідомлення не видає доставлено але переглянуто
Видалититоді прийдеться чекати рішення від Вайбера, як з'явиться, я напишу статтю..
ВидалитиUpdate 04.01.2018 В кого продовжуються проблеми пишемо в службу підтримки, вказуємо номер, модель телефону, і усе що важливо, відповідають за 5 хв,
ВідповістиВидалитиЛюди добрі, комусь вдалося відновити переписку? Це дурдом, виписки порахунках, прайси, контакти -все накрилось мідним тазом!
ВідповістиВидалитиПошукайте дані в памяті телефона, в папці вайбера, там повинно зберегтися,
Видалитиа в самому вайбері відновити вже сумніваюсь, що получиться..
Теж непоказує хто в мережі.Що потріно робити
ВідповістиВидалитиЗараз єдине рішеня це писати в супорт і вказувати свої дані, і яка проблема..
Видалитиhttps://support.viber.com/customer/ru/portal/emails/new
як тільки буде якась інформація, яка допоможе всім відразу, напише окрему статтю
Годину назад не змогла зайти в Viber.з'являеться повідомлення,до роботу viber припинено. Перезавантажувала телефон, перепідключала wi -fi. Включала 3G.нічого недопомогло.
ВідповістиВидалитивидаляємо його, і ставимо версію з плей маркета,
Видалитиможливо застаріла версія..
(але резервну копію повідомлень зробіть)
якщо не допомогло то пишіть в супорт, можливо проблеми на їх стороні
доброго вечора!налаштувавши вайбер на ноутбук не всі контакти можуть мені написати.тобто повідомлення відправляються в статусі прочитано але я їх не бачу !!!
ВідповістиВидалитиВітаю!, з цим питанням тільки до супорта, скоріш за все глюк на стороні серверів..
ВидалитиДобрий вечір.Не працює viber.коли дзвоню видає помилку зв'язку.Як виправити ?
ВідповістиВидалитиНе можу зайти, пише помилка при вході
ВідповістиВидалитиНе можу зайти в вібер? Темний екран чому?
ВідповістиВидалитиЛюдина кожного дня сидить у вайбер, читає повідомлення але зазначено що у мережі була 20 квітня. чому це відбувається?
ВідповістиВидалити