У цій статті ви можете дізнатися про найбільш поширені несправності і способи їх усунення. Як показує практика, більшість проблем з портативними ПК - результат недбалості користувача. Тому уваги приділено в тому числі і превентивні заходи, які допоможуть уникнути поломок.
Працівники сервісних центрів - люди суворі й мовчазні, так що витягнути з них якісь факти і цифри дуже нелегко. Але нам пощастило: співробітники сервісного центру notebookcenter погодилися надати нам інформацію по більшості типових проблем, які виникають у користувачів ноутбуків в ході їх експлуатації.
Між іншим сервісний центр допоможе вирішити ваші проблеми про що ви можете дізнатись на новом сайте. На сьогоднішній день діяльність фахівців компанії дуже різноманітна, від ремонтів ноутбуків, телефонів відеокамер до апдейду всієї цієї техніки.
Отже, представляємо вам свого роду хіт-парад типових проблем і несправностей, з якими власники ноутбуків приходять в сервісний центр компанії десятикратно.
На першому місці, причому зі значним відривом від усіх інших поломок, знаходиться досить банальна неприємність - залита рідиною (чаєм, кавою, пивом, коньяком і так далі) клавіатура. Ця проблема виникає у 30% користувачів, що звертається в серсісном центрі! Мораль проста - ні в якому разі не ставте чашку / кухоль / чарку поруч з ноутбуком, інакше рано чи пізно хтось (не обов'язково ви), не розрахувавши рух, перекине не до ладу підвернувся під руку посудину, і звернення в сервіс-центр не уникнути ,
Хочете, щоб ваш ноутбук жив довго і щасливо - не ставте поруч з ним чашки і кружки
Це місце також займає несправна клавіатура - у 15% людей, які звернулися в сервіс відвалюється «шапка» клавіш. Це може бути причиною того, що користувач приділяє зайві зусилля, а також не дуже якісні компоненти ноутбука. Так чи інакше, наша вам порада - звертайтеся з клавіатурою по можливості акуратно, це дозволить заощадити час і гроші.
На третьому місці поломка іншого роду - вихід з ладу блоків живлення. Теж досить поширена проблема, і виникає вона у 10% "юзерів" які звертається в сервісному центрі. На жаль, від користувача тут мало що залежить - вина практично повністю лежить на виробниках блоків живлення.
З тією ж частотою (10%) звертаються користувачі, які примудрилися розбити матрицю ноутбука. Вам може здатися, що зробити це досить складно, однак практика показує, що є безліч ситуацій, в яких пошкодити матрицю простіше простого. Наприклад: поклали ручку на клавіатуру і закрили кришку; поклали робочі папери на клавіатуру з вбудованим тачпадом і закрили кришку; впустив, випадково наступив ногою.
Між іншим сервісний центр допоможе вирішити ваші проблеми про що ви можете дізнатись на новом сайте. На сьогоднішній день діяльність фахівців компанії дуже різноманітна, від ремонтів ноутбуків, телефонів відеокамер до апдейду всієї цієї техніки.
Отже, представляємо вам свого роду хіт-парад типових проблем і несправностей, з якими власники ноутбуків приходять в сервісний центр компанії десятикратно.
Перше місце - залита клавіатура
На першому місці, причому зі значним відривом від усіх інших поломок, знаходиться досить банальна неприємність - залита рідиною (чаєм, кавою, пивом, коньяком і так далі) клавіатура. Ця проблема виникає у 30% користувачів, що звертається в серсісном центрі! Мораль проста - ні в якому разі не ставте чашку / кухоль / чарку поруч з ноутбуком, інакше рано чи пізно хтось (не обов'язково ви), не розрахувавши рух, перекине не до ладу підвернувся під руку посудину, і звернення в сервіс-центр не уникнути ,
Хочете, щоб ваш ноутбук жив довго і щасливо - не ставте поруч з ним чашки і кружки
Друге місце - Кнопки клавіатури
Це місце також займає несправна клавіатура - у 15% людей, які звернулися в сервіс відвалюється «шапка» клавіш. Це може бути причиною того, що користувач приділяє зайві зусилля, а також не дуже якісні компоненти ноутбука. Так чи інакше, наша вам порада - звертайтеся з клавіатурою по можливості акуратно, це дозволить заощадити час і гроші.
Третє місце - блок живлення
На третьому місці поломка іншого роду - вихід з ладу блоків живлення. Теж досить поширена проблема, і виникає вона у 10% "юзерів" які звертається в сервісному центрі. На жаль, від користувача тут мало що залежить - вина практично повністю лежить на виробниках блоків живлення.
З тією ж частотою (10%) звертаються користувачі, які примудрилися розбити матрицю ноутбука. Вам може здатися, що зробити це досить складно, однак практика показує, що є безліч ситуацій, в яких пошкодити матрицю простіше простого. Наприклад: поклали ручку на клавіатуру і закрили кришку; поклали робочі папери на клавіатуру з вбудованим тачпадом і закрили кришку; впустив, випадково наступив ногою.
Тут зібрані найважливіші поради, які допоможуть зберегти ваш ноутбук протягом декількох років:
- Ніколи не ставте поруч з ноутбуком чашки або кружки з кавою, чаєм, пивом та іншими рідинами.
- Не залишайте на клавіатурі або під нею різні дрібні предмети.
- Не варто сильно стукати по клавіатурі, інакше вона може вийти з ладу.
- Ноутбук - не папка з документами другорядної важливості, нехай він буде на видному місці, а не заривається під купою паперів.
- По можливості слід уникати роботи з ноутбуком на дивані, на колінах і не підпускайте до нього ваших вихованців.
0 коментарі:
Дописати коментар