Код помилки 924 є проблемою Google Play Маркета і може бути виправлений шляхом видалення оновлень магазину Google Play або повторним додаванням облікового запису Google в установках пристрою. Ця проблема схожа на інші загальні помилки, які не дозволяють користувачам завантажувати або оновлювати програми та ігри з Google Play Маркета. Кілька популярних додатків, таких як Facebook, Skype, Candy Crush, Clash of Clans, Viber і Hearthstone, теж можуть видавати цю помилку. Якщо видалити і перевстановити додаток, проблема не вирішується. Але є інші досить ефективні способи, що дозволяють вирішити проблему 924 в Google Play. Нижче ми наводимо деякі з них.
Як виправити код помилки 924 на Android-смартфоні?
Спосіб 1: Очищення кеша і видалення даних
Це популярний метод, який добре себе зарекомендував при усуненні цілої низки помилок в Google Play. Він полягає в очищенні збережених даних і кеша.
Перейдіть в розділ Налаштування -> Програми -> Всі
Перейдіть в розділ Налаштування -> Програми -> Всі
Виберіть зі списку додатків вниз і виберіть пункт "Google Play".
Виберіть "Очистити дані", "Очистити кеш".
Тепер відкрийте Google Play і спробуйте завантажити / оновити програму або гру.
Спосіб 2: Видалення оновлень Google Play
Метод полягає в поверненні додатка Google Play до первісної версії. Щоб виправити помилку 924, спробуйте наступний порядок дій:
Перейдіть в розділ Налаштування -> Програми -> Всі (перелік програм).
Перейдіть в розділ Налаштування -> Програми -> Всі (перелік програм).
Прокрутіть вниз і виберіть пункт "Google Play".
Виберіть "Видалити оновлення".
Тепер відкрийте Google Play і спробуйте завантажити / оновити програму або гру.
Спосіб 3: Видалення і повторне додавання облікового запису Google
Цей метод також є одним з найбільш ефективних для усунення помилок, пов'язаних з Google Play.
Перейдіть в розділ Налаштування -> Облікові записи -> виберіть "Google";
Перейдіть в розділ Налаштування -> Облікові записи -> виберіть "Google";
Натисніть на основну адресу Gmail;
Натисніть меню або іконку з трьома пунктирними рисками в верхньому правому куті;
Виберіть "Видалити обліковий запис" і підтвердіть свої наміри, натиснувши "ОК";
Тепер знову зайдіть в розділ "Облікові записи" -> виберіть "Додати обліковий запис";
Виберіть "Google" -> "Існуючі" і додайте знову свій аккаунт Gmail;
Відкрийте Google Play і завантажте / поновіть обрану програму.
Сподіваємося, що один з перерахованих вище методів усунення помилки 924 в Google Play спрацював на вашому Android-смартфоні або планшеті. Пропонуємо вам поділитися досвідом в коментарях. Нашим читачам цікаво усе: як з'явилася помилка, які методи ви випробували і який з них, в кінцевому підсумку, виявився ефективним (від "саме пройшло" до найскладніших і багатоступеневих варіантів вирішення проблеми). Не забудьте вказати свою модель Android-пристрою - це важливо.
0 коментарі:
Дописати коментар