Помилка 963 при роботі з Google Play Market

З недавніх пір користувачі Android-пристроїв почали стикатися з помилкою 963 на своїх смартфонах при спробі завантажити або оновити додаток з Google Play. Якщо точніше, пристрій сповіщає Вас: «Додаток (назва програми) не може бути завантажено через помилку 963». Якщо ви власник смартфона HTC M8 або M9, можемо вас порадувати: ваші пошуки вирішення проблеми з помилкою 963 завершені, тому що ми готові запропонувати вам навіть не один, а три способи позбутися від неї. Актуальними ці поради і для інших Android-пристроїв.




Для початку варто з'ясувати причини, за якими виникає збій при скачуванні і оновленні додатків - це допомагає зрозуміти суть проблеми і полегшує завдання її подолання. Отже, причиною появи повідомлення про помилку 963 можуть бути:
1) Кеш додатка з Google Play Маркет.
2) Картка SD: Якщо додаток завантажується на SD-карту, ви можете побачити помилку 963 на екрані смартфона.
3) Версія Google Play: недавнє оновлення може стати причиною появи помилки.

Як можна виправити помилку 963 при роботі з Google Play?

Тепер, коли ми виявили причини, здатні викликати появу помилки 963 при роботі з Google Play з вашого смартфона, давайте розглянемо способи її виправлення.

1 спосіб: Очищення кеша додатка

Як вже говорилося вище, кеш додатка і його дані можуть привести до цієї помилку. Щоб очистити кеш, необхідно виконати рекомендовану послідовність дій:
1. Перейдіть в розділ Налаштування -> Програми -> Всі;

2. Виберіть Play Маркет -> Очистити кеш і стерти дані;


3. Виберіть програму, при завантаженні або оновленні якої з'явилася помилка, і виберіть Очистити кеш і Стерти дані.
   Після проведення цих маніпуляцій варто спробувати завантажити додаток знову і подивитися, чи з'явиться повідомлення про помилку 963. Якщо проблеми були, дійсно, в кеші, то питання вирішене. Якщо немає, доведеться спробувати інші способи.

2 спосіб: Відключення SD-карти

Відключення SD-карти пам'яті, вставленої в слот смартфона, може просто допомогти вам позбавитися від помилки 963 при роботі з Google Play. Це дуже легко:
1. Вийміть SD-карту, пройшовши по ланцюжку Налаштування -> Пам'ять -> Відключити SD-карту;
 

2. Оновіть або завантажте додаток;
3. Якщо додаток загрузився або оновився без помилки, підключіть SD-карту заново: Налаштування -> Пам'ять -> Підключення SD-карти.
Якщо програма, яка видає вам помилку, знаходиться на SD-карті, то ви спочатку повинні перемістити її у внутрішню пам'ять пристрою. Щоб зробити це, перейдіть в меню Налаштування -> Програми -> Всі -> Виберіть потрібну програму -> Перемістити у внутрішню пам'ять.

Спосіб 3: Повернення до попередньої версії Google Play

Є ймовірність, що помилку викликає недавно вироблене оновлення Play Маркета. В принципі, будь-яка оновлена ​​версія Google Play може мати проблеми сумісності. Якщо причина в цьому, то досить повернутися до попередньої версії, видаливши поновлення. Послідовність дій:
1. Зайдіть в Настройки -> Програми -> Видалити оновлення Google Play.

2. Спробуйте Завантажити або оновити додаток, при роботі з яким з'являлася помилка.

Цей метод в більшості випадків вирішує проблему з помилкою 963.

Якщо жоден з методів не працює
Хоч і дуже рідко, але буває, що жоден з перерахованих вище способів не допомагає позбутися від помилки. В цьому випадку діяти доводиться кардинальними методами:
Видалення програми і всіх його компонентів, потім завантаження заново;
Видалення Google Play і його подальша установка з завантаженням з надійних джерел;
Видалення електронного ідентифікатора, прикріпленого до Google Play, з подальшою перезавантаженням смартфона і додаванням того ж ID. Можливо, це вирішить проблему.
Але всі ці жорсткі варіанти варто пробувати тільки в тому випадку, якщо основні методи, згадані вище, не спрацювали для вас.

Якщо Ви знайшли свої власні способи вирішення проблеми з помилкою 963? Не соромтеся ділитися ними в коментарях. Можливо, це допоможе іншим користувачам.

0 коментарі:

Дописати коментар